Kızlar Çarşamba sezeryan olacağım fakat şu an (gece yarısı 4 ) bacağımda hafif bir ıslaklık hissedip lavaboya kalktım beyaz akıntım vardı zaten fakat bu bildiğimiz su gibiydi bir avuç kadar pijamami ıslatmış ,sabah hemen acile koşmali miyim sizce yoksa normal midir bu