Yarenn24 bende 37+4 üm Benşm uykular da karıştı ayrıca gece uyuyamadığım için sabah uykum geliyor sonra öğlene dek uyuyoru. Çok saçma bir düzen oldu artık yarın tüm gün uyumayıp gece normal saatte uyumaya çalışacağım . Habire lavaboya bitmekten bebek hareketinden kasık ağrısından biraz depresyona girdim denebilir ağlama geliyo gidiyo . Allah’a çok şükür evladımız olacak ama ister istemez böyle bi duygusallıl içindeyim . Ayrıca 7 aydır çalışmıyorum ve hayatımda hiç bu kadar işsiz olmamıştım xjdk Buda beni kötü etkkşledi evde çok vakit geçirdim bunaldım .