Aklımda deli sorular var 😁 1.doğumum sezeryan oldu doktorum 2.de sezeryan olur 38-39. Haftada dedi. Şuan tam 36haftalık oldum ve bebiş çok baskı yapıyor karnım acıyor gibi belim ağrıyor vs.
Sezeryan doğum beklerken kendini normal doğumda bulan var mı 😁 yaşadığım ağrı acı dayanılmıcak tipte değil son haftaların etkisi galiba 😁 sadece 38.haftaya kadar duramayacak gibi geliyor