Cansu1234 Hafizzeynep Yanlış hatirlamiyorsam ya 27 yada 28 haftayken oldum ben bir sorun yaşamadım saglik ocagi o zmna gün vermisti ama daha bilgili arkadaslar vardir belki bu konuda.
Hafizzeynep Cansu1234 iyi ya inşallah öyledir. Çok rahatsızdım hep yatıyodum. Ha bugün ha yarın diye diye bu haftaya geldim. Yarın hemen yaptırmak istiyorum
Melikezturk Hafizzeynep ben ilk dozu 22.ci haftada vuruldum çarşamba günü de 2.ci doz yapılacak 28+2 haftamda olucam 3.cu doz da doğumdan sonra dedi ebe diğer 2 doz da seneden seneye oluyormus