senem-yabaci betulyildizz eğer çok fazla ağrı olmuyorsa normal. Mesela bende de alimi göbeğinin altına koyduğumda orada bir şişlik var. Bebişin orada olduğu belli ve ara sıra ağrı giriyor 😂 yapacak bir şey yok
Mavikizkaracocuk Nadir de olsa bende de oluyor. Aynı haftadayiz başka belirtileriniz var mi cinsiyet öğrendiniz mi
Seda72 Evet çok normal bende bebişin olduğu tarafta belli aralıklarda bıçak saplanması gibi ağrı oluyordu