Tuuuruncuu Merhaba 8+5 haftalik hamileyim fakat kalp atışını hiç duymadık bebeğim de gelişme yokmuş. 1 hafta daha bekleyeceğiz sonra da zorunlu kürtaj olacağım. Özel hayat hastanesine gidiyorum zorunlu kürtaj ücretli midir yardımcı olur musunuz
Alya05 Tuuuruncuu evet özelde ücretli Devlete gidin acilden giriş yapın durumu anlatın özeldeki sonuçlarınızı gösterin Zaten yaptıkları işlem birdir durumunuz yoksa devlette yapın
Tuuuruncuu Twsekkur ederim herkese Zor Bi süreç sanırım ilk gebeliğin Ne hissedecegimi bilemiyorum kesem çok güzel büyüyor fakat bebeğim 1 haftadır 6mm de kaldı büyümüyor
U-M_mom Tuuuruncuu Psikolojik olarak zor bi süreç ama ağrı acı vs olmuyor merak etme bende bir sene olmadı kürtaj oldum çok korktum ama korkulacak bişey yok uyuyosun zaten inşallah arkasına tekrar olur içini ferah tut