Yani 33 haftaya giricem son bir haftadır sesli gaz yapıyorum. otururken birden sıkıştırıyor tutuypruö falan ama yine de oluyor bişeyler. Ve hiç olmazdı bende eşimde bilir ben ona kızardım sürekli. Bişey demiyor ama utanıyorum. Az önce yine kaçırdım utancımdan yorgun altına girdim :( normal mi böyle olması