Kizlar siz hangi hafta da ne aşerdiniz?
Ben aşermıyorum. Nasil bir his onu da bilmiyorum. İlk çocuğumda da aşermedm.
Şuan 12. Hafta ve hiç birsey yiyemıyorum Prilam mide bulantısını kesiyor bulantı yok ama çıkolaya çay tavuk et felan biç birsey yiyemıyorum hepsının tadı berbat geliyor bana ..
Tahminen ne zaman yine herşey yiyebilirim 😂