2bebekanne ocak-94 Benimde bugün öğlen suyum geldi ama azar azar geliyordu duşa girdim çıktım istemsizce zaten geliyor su tutamıyorsun kendini hastaneye geldim acil sezaryene alındım 37+1 doğum yapmış oldum
Mihricannnn 2bebekanne benimde geldi biraz ağrım var 15 dk bir hafif hafif geliyor sabahı bekliyorum hastaneye gideceğim
ocak-94 2bebekanne ama akıntı gibi biraz ıslaklık hali var kokusuz az az geliyor sizin de haftanız benimkine yakınmış ben erken daha diyordum ama
2bebekanne Mihricannnn Bende beklemek istedim ama baktım tutulacak gibi değil geldim hemen hastaneye zaten direk acil sezaryen dediler aldılar
ocak-94 benim-kalbim-o Yumakk benim-kalbim-o 2bebekanne Kızlar bugün kontrole gittim alttan muayene yapıp bi kitle baktı su mu değil mi diye şükür su değilmiş akıntıymış korkmana gerek yok dedi artık idrar kaçırması yaşabilirsin korkma dedi 2 hafta görevlendirmesi varmış dayanabilirsen ben yaparım erken gelecek olursa başkası girer ameliyata dedi
benim-kalbim-o Luna93 evet aynende öyle özellikle beline vuruyor büyük abdestin varmış gibi bir his veriyor
benim-kalbim-o ocak-94 cumaya var daha yinede siz bilirsiniz en azından bir devlet hastanesinin acilinden giriş yapıp baktırabilirsiniz
Yumakk Tugceaker aynı şikayetle gittim alttan usg baktı suyun iyi ama enfeksiyon var dedi ondanmış antibiyotik fitil verdi