Merhaba kızlar,
Ya biz 17 haftalığız ultrasona göre 18 haftalığız. Bugün kontrolüm vardı her şey yolunda. Çıkmışken işlerimiz vardı onlarıda halledelim dedik biraz dolaştık bi tık hızlı yürüyüp koşuşturmuş olabiliiriz 2 saat kadar. Yağmurdan dolayı koşuşturduk. Eve geldikten bi süre sonra belim ağrımaya başladı. O hafifler gibi oldu ama sonrada kasıklarım ve alt karınlarım ağrıyor. Kanama vs yok. Günün yorgunluğundan mı böyle oldu anlamadım benim bi içimi rahatlatın lütfen