Guneyinannesi1 Adetime 3 gün var aşırı zor görünen bi çizgi var resim atsam bile görünmez bu marka iyi mi ? Geçen ay kimyasal yaşadım ve şuan kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti var.🫠
Guneyinannesi1 Mavikizkaracocuk ama çok çok zor belli olan bir çizgisi var bilemedim ilk defa kullandım bu testi geçen ay kimyasal yaşadığımda da böyle çizgiler görmüştüm ama net çizgiler değildi farklı markalardı
TugceOrak Guneyinannesi1 sabah ilk idrarınla dene canım. Ben reglime 1 hafta kala her gün yaptım bu markanın testini ve 2 gün kalana kadar hep tek çizgiydi. Reglime 2 gün kaşa yaptığımda çok çok ince silik çizgiydi şimdi 15 haftalık olduk ♥️ Sabah ilk idrarınla dene lütfen
Guneyinannesi1 TugceOrak neredeyse 40 tane test aldığım için eşim artık regl kadar almıycam dedi slslsls 🙁😂
TugceOrak Guneyinannesi1 sen aynı bensin 😀😀 Bebek planladığımız ay toplam 11 test yaptım 😀 5i pozitif görene kadar her gün 6sı pozitif görünce inanamayıp tekrar ettim 😀😀 Gecikmen var mı
Guneyinannesi1 Zarifokur E Napim insan merak ediyor bide sigara içiyorum azalttım yine de eğer yoksa artırcam zor dayanıyor insan 😂
Zarifokur Guneyinannesi1 benim de iki günüm var hiç yapmadım . Oğluma öğrendiğimde de 3 gün geçti yaptım . Eğer varsa bundada öyle yapacağım . Her ay erken yapıyordum . Bana artısı yok boşuna masraf 😂
Zarifokur Guneyinannesi1 sus kız psikolojini bozma at kafandan sakin böyle yapma stresten olacağı varsa olmaz
TugceOrak Guneyinannesi1 valla umutlandırmak istemiyorum ama ben bu markayla 2 gün kala çok silik olarak öğrendim ☺️ Gönlünden geçen hayırlısıyla nasip olsun inşallah canım benim bizi de haberdar et. Ay ben şuan çoktan kan vermeye gitmiştim kız nasıl dayanıyorsunuz siz ya 😀