Nag Kızlar merhaba, kese gelişmiyordu yinede 8 haftaya kadar bekledik ama düşük yaptım. Doktor kontrolünden sonra hemen hamile kalmıştım değerlerim iyiydi o sebeple eşime bakılmadıda fakat düşükten sonra tekrar hamile kalamadım ne yapmalıyım?
Elfnr_ Nag ben düşükten sonra 2 yıl hamile kalamadım ki korunmadık zaten hiç çatlatma iğnesi oldum bi işe yaramadı rahim filmi çektirdim de öyle hamile kaldım
poyrazmom_ Nag ben de düşük yaptım evde kürtajsız 6 ay sonra hamile kalabildim bu sürede hiç korunmadık tabi ama olmadı en son ovülasyon testi ile yumurtlama günlerini buldum o şekilde hamile kaldım
Nag Elfnr_ hiç bir şey yok mu dedi doktor peki? Birşey olduğundan mı rahim filmi çatlatma iğnesi oldunuz?
Derrinnn Benimde bir düşüğüm oldu 8 haftalıkken düştü polikistik overimin olduğunu olduğumu öğrendim 6 ay boyunca korundum rahmi dinlendirdim bu 6 ayın içindeki 2 ayında doğum kontrol hapı kullandım bıraktığımda hamile olduğumu öğrendim şuan 8 aylık hamileyim umutsuz olmayın ve rahmi dinlendirmek bence önemli
[silindi] Nag benimde 10 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum. 3 aydır tekrar gebe kalamadım ben de malesef
miniminibebek Nag kişiden kişiye değişiyor ben düşük yaptıktan 9 ay sonra gebe kaldım 3 ay kadar korundum Dr önerisiyle onuda kaybettim sonrasında kürtaj oldum 2 ay korundum 4. Ayda gebe kaldım stres yapmayın hemen olucak diye bi kaide yok akışına bırakınca oluyor sorununuz var mı diye Dr kontörlüne mutlaka gidin ve yumurtanıza destek verecek besinler tüketin
Elfnr_ Nag hiçbirşeyimiz yoktu eşiminde benimde adetlerim falan düzenliydi eşim kendi için doktor doktor gezdi çatlatma iğnesi denedik olmadı Tekirdağ şehir hastanesinde tüp bebek yeri yapılacakmış ordan sorumlu biriyle görüşmeye gittik dedik bizim derdimiz bu oda henüz bu alanın açılmadığını söyledi ama Kırklareli eğitim araştırmada Zeynep kamilden gelen tüp bebek üzerine çalışmış bir profesör olduğunu söyledi aynı güne randevu buldum gittik anlattık herşeyi ona rahim filmi çekildiniz mi dedi hayır dedik hayır dedik onu çekil adetin 3. Günü gel dedi filmi çekildikten sonra (sonuçlar temiz çıkmıştı) adet günümde bayraam falan girdi araya gidemedim zaten somrada hamile olduğumu öğrendim gittiğimizde sümüksü birşeyin kanalı tıkadıpını bu işlem yapıldıktan somra kanalların bazen açıldığını söyledi muhtemelen benimde öyle birşey oldu
Sibel_yay_46 Ben tam 9 ay sonra hamile kaldım bu süreçte sürekli düşünmek de hamile kalmayı engelliyor kafaniz rahat olsun bu ay olmadı bu ay olmadı diyerek sıkıntı etme rabbim sağlıklı bir şekilde bebek nasip etsin herşeyin bir vakti var onu bekle sen rahat ol şimdi 2 haftam kaldı doğuma zaman ne hızlı geçmiş diyorum kimseyi dinleme sağ solu canım canını kimse sıkmasın .