Bence çoğu annede var bu korku yalnız olmadığınızı bilmek rahatlatır belkide bende öyleydim. Şöyle düşün verende allah alanda nasibinde varsa ne düşünürsen düşün senin olacaktır Allahın işi sonuçtadüşünğp karalar bağlaman birşeyi değiştirmez🩷 hamileliği nasip etmiş rabbim tadını cıkart günlerinin başka işlerle meşgul ol dua oku vesvese gelince ama gayet normal yani bendede cok oluyor hele ki ohaftalarda yoğundu