Eb2746 Tetanoz aşısı kesin vurulması gerekiyor mu ? İlk hamileliğim 21 haftayım sağlık ocağından kimse aramadı aşı için. Benim söylemem gerekir mi?
gokcekocyigiit Eb2746 mutlaka yapılmalı, aksi takdirde bebeğin doğum sırasında enfekte olma riski artıyor, ilk doz 16-24 hafta arasında yapılıyor, genelde arıyorlar ya da daha önce test flan verdiyseniz size orada izlenim kağıdı verirler.
Gamze_gamze Eb2746 canım bende de birkaç hafta geç aradılar ama arıyorlar mutlaka. Benim jinekoloğum vurdursan da olur vurdurmasan da demişti ama ben vurdurdum
Baby_B Eb2746 hic vurulmamistim oyuzden doktorum 2 dozda vurul dedi Vuruldum suan 26.haftadayiz Yan etkide yasamadim
zynpknt Hamile olduğunuzu bildirdiniz mi bana 2 aşı için de tarih verdiler bugün vurundum 18+2 deyiz 18-20 arası vurulması gerekiyormuş ilk dozun
Avzm Hiç gerek yok yapmaya çok iyi bi hastanede doğum yaptım doktorum da önermedi çok ağır bi aşı bebeklerde kalıcı bi hasar yapabilir araştırın bence
biranne_birbebek Aslında sağlık ocağınızdan aranmanız gerekiyor ama onlar aramadıysa da siz bir gidin bence. Beni sisteme hamile diye düştüğüm gün aradılar. İlk aradıklarında gittim birde 20. haftamda gideceğim. Aşıyı da ben tek doz yaptıracağım için 28. haftada yaptırmamı kadın doğum doktorum söyledi.