Zynp81 Oskeniz Bende aynı şikayetle acile gittim. Aynı adet sancısı biraz daha şiddetlisi tabii ve bel ağrım vardı. 3 gün boyunca dayandım en son tedirgin olup gittim ama çok şükür açılma yok bu zamanlarda artık normal dediler.
Oskeniz Bende gün içinde var ya varislerimde var ondan kaynaklımıdır bilmiyorum ama zorlanmaya başladım artık 🥲
Smynsas Bende 32 grdim iki gündür şiddetli bel agrısı bgunde gündüz pek yoktu akşam tekrar geldi agrılar
Deryadogan37 Ay bende aynıyım sabah korkumdan ağladım erken mi geliyo diye 32 haftalığım ılık duş aldım adalat ilaçı içtim öyle rahatladım zorlanıyoruz artık