Zeynepp0607 Annelerin merhabalar ben yeni gebeyim . Hangi vitaminleri kullanıyorsunuz benim kan değerlerim çok düşük neredeyse hiçbir vitaminim yok diyebilirim doktor harici kullandiginiz veya doktorunuzun verdiği vitaminleri önerebilir misiniz
Mrv_123_bg Zeynepp0607 ilk önce folik asit kullanman gerek folactive kullanmıştım ben. 12 haftalıktan sonra vitamine geçiliyor onun adı da pregnom max. Onun dısında magnezyum olarak magnifem kullanıyorum canım
Emeltsb Zeynepp0607 elenatal2 kullanabilirsiniz multivitamin gibi folik asit hem sizi hem bebeği besliyor
zynpknt Her vitamin her hamile için aynı olmuyor bence doktorunuz karar versin buna yinede siz bilirsiniz
Ayslyns Gebelign ilk zamanları folik asit içtim şuan da 21haftalıgım natalmom kullanıyorum vitamin olarak