Pamuk Hasret72 Ben doğuma kadar kullandım.Doktorum nazal yoldan alınan ilaçlara karşı değilim demişti.
Uulkuuu Doktorunuza sormanızı tavsiye ederim doktorum sprey kullanmazsın demişti onun yerine bitki özlü bi koku verdi açsın diye yastığa damlatmam için
Hasret72 AnayimBenAna_ Eşim şimdş almaya gitti geçer dediö geçmedi, boğazım da çok ağrıyor grip ağır geçiyor ilaç kullanılıyor mj ya
Selenyildiz Hasret72 benimde burnumda bir sorunum yok ama sürekli tıkalı 3 aydır haşır huşur nefes alıyorum herkes diyor ki hamilelik seni çabuk yormuş halbuki sprey yasak diye böyle geziyorum😂🥰
Bnguuu_102 Yada iki burun deliğine birer damla udi hindi yapı damlat hemen açıyor çok faydasını gördğm