Ben de 4+3 de ekoprine başladım 5+3 de oksapar iğneye 6 haftalık olduk şuan inşallah sorunsuz ilerleriz sağ sağlim alırız kucağımıza .sürekli kalbim ağzımda sanki heran kanamam olacakmış gibi hissediyorum progestan da kullanıyorum ama yine korkuyorum