Benim doktorum da günlük 2 fincan Türk kahvesinin zararlı olmayacağını söyledi , ilk aylarda tadı çok kötü geliyordu kahvenin ama şimdi de canım çok çekiyor başım ağrıyor içmediğimde. İçmediğim günler de oluyor ama genelde günde bir fincan kahve makinesinden 1 americano içiyorum şifa olsun inşallah 😅