Kızlar kanamayla acile gittim açıklığım hala 4 cm ama sancıdan dolayı kanama olmuştur dediler, nst bağlandım sürekli 100 lere 80 lere çıktı indi sancın var ama düzensiz dediler eve gönderdiler 5 dk ya düşünce gel dediler sizce sancılar bu gece sıklaşır mı? Yoksa bu durum normal mi?