Acemiannecikk 6 haftalık olduk ,Şuan pek belirti yok gibi Allaha şükür :) Kaçıncı haftalarınızda bu belirtiler başladı ?
Dilek25 Acemiannecikk 6. Haftada başladı şuan 7+6 olduk. Yesemde yemesem de midem çok kötü bulanıyor. Sanki kusacak mış gibi ama kusamıyosun da. Bazen çekilmez oluyo ya Allah yardımcımız olsun.
Cansudemirel Çok şükür 8+6 yız çok nadir özellikle aç kaldıkça midem bulanıyor onun dışında yok. Ama bazı kokulara karşı tiksinmem oldu. Özellikle sigaradan. Her mutfağa girişimde öğürüyorum sebepsizce 😳
Acemiannecikk İnşallah hassasiyetiniz bir an önce geçer 🙏Kendimi şanslı hissetmeye başladım bu yönden ama daha çok erken belli de olmaz sanırım 🙅🏻♀️
Yenibebeklianne 7 haftalıkken başladı bende de çok midem bulanmıyor ama hicbir şey yemek bile istemiyorum iştah sıfır bu da halsizlik yapıyor o kadar .