Minikmucizemmm26 İyi geceler kızlar Instagram’dan dökme çikolatadan alışveris yapan var mı çikolataları ilgileri nasıl ortalama ne kadar sürede kargoya veriyorlar birde baskıları filan iyi mi
esraveduru Minikmucizemmm26 ben de oradan sipariş vermeyi düşünüyorum. Konuştum fiyatı makul geldi tasarımları da hoş ama doğuma 15 gün kala yazın dedi çikolatalar bozulmasın diye siz ne zaman sipariş oluşturmayı düşünüyorsunuz acaba?
Rvd Minikmucizemmm26 ben yaptırdım tadı güzel baskılarıda güzel fotoğraf eklemesini bilmiyorım eklerdim
Minikmucizemmm26 esraveduru benim daha doğum vaktime var 12 den sonra 21 haftalık olucam ama şimdiden araştırıyorum fiyat bilgisi bende istedim bakalım ama güvenilir mi bilemedim
Minikmucizemmm26 esraveduru burda bide Fethiye çikolata sayfasını gördüm orayı da takibe aldım nette ikisi de güzel gözüküyor tabi fiyatta önemli
esraveduru Minikmucizemmm26 ben 34 teyim 25 aralık gibi sipariş vermeyi düşünüyorum. Anca yetişir. Ama bilemedim ben de güvenilir mi değil mi
Damlabade Ben oradan sipariş ettim. Çokta hızlı geldi. Baskısı falanda iyidi. Tadı da güzel. Sipariş vermeyi düşünebilirsiniz
Minikmucizemmm26 Damlabade ayy çok teşekkür ederim güvenilir sayfa bulmak zor burda bilgi alışverişi yapmak çok iyi oluyo gercekten 🙈🥰
Minikmucizemmm26 Rvd çok teşekkür ederim üstteki 3 çizgi olan yerden resim ekle kısmından ekleyebilirsiniz yapmasanız da sorun değil geri dönüşünüz bile yeterli benim için 🥰