Edanurr011 bence ağrı normal herkesin ağrı eşiğini de bilemeyiz ama sadece ağrıya zaten üf püf yapıyorlar ağrıya eşlik eden kanama kanamaya eşlik eden kasılma bilmem ne diyorlar ama kontrolüne 2-3 gündem fazla varsa gidip geçmiyor ağrım yattım dinlendim ne yaptıysam olmadı artıyor ama kanamam yok falan dersen belki güzellikle bakarlar bazen o muameleden ötürü müracaat etmekte bile zorlanıyor insan