Baby_B Kizlar yenidogan dönemi itibariyle vucudu neyle nemlendiriyorsunuz Zeytinyağı kullanilir mi, Yoksa sudocrem,bepanthol,mustela vs mi önerirsiniz?
Elif578 Baby_B linola losyon önermişti ilk çocuğumda şimdi 2. Ye de yine ondan alırım sanırım memnun kalmıştım
Caglacolak5237 Baby_B bence zeytinyağı bebek cildi için asidik kalır. Bebek yağları da çok kimyasal bilemedim 🤷🏻♀️
Balbebek012 Baby_B zeytinyağı bebek için ağır olur annesi bebek yağı kullansan bence daha iyi ben duş sonrası genelde bebek yağı kullandım üni baby marka. Bir de bepantholün kremi var bebek için olanı çok iyiydi memnun kaldık🥰
Kuzucukno2 Baby_B Bioderma atoderm nemlendirici kremi çok güzel nemlendiriyor her duş sonrası sürüyorum sadece kokusuz. Bebek yağı kullanmayı tavsiye etmiyorlar gözenekleri tıkıyormuş. Zeytinyağı zaten asidik kullanmayın. Losyon veya krem kullanmanızı tavsiye ediyorum. İlk bebegimde hep Bioderma atoderm kullandım şimdikine de mustela almayı düşünüyorum. Pişik kremi için de Bepanthol baby pişik önleyici kremi tavsiye ederim. Sudocream pişik olduğunda sürülüyor sadece gerçekten çok iyi bir krem pişiği hemen geçiriyor. Pişik olmadığı zamanlar pişiği önlemek adına Bepanthol baby kullanabilirsiniz.