semihasuat Melisa37 sizin kaç sene geçti. Benimn 3 sene olmasına 2 ay kalmış oluyor. Normal istiyorum ama sezeryanla olacak doktorun demesine göre. Aradaki zamanı az dedi
Bartugra Benim de 13 sene geçti ama doktor yine sezeryan diyor. Normal doğumda sezeryan dikiş yerleri açılma yapabilirmiş ve hayati tehlikesi var dedi.
Aliahlas Bartugra doktorların kaçış yöntemi iyi bir doktor yaptırabilir türkiyede bunu destekleyen doktorlar az malesef araştırmanız gerekli hangi şehirdesiniz
ikibaloglanannesi 4-5 sene Her doktor yapmıyor. Devlet hastaneleri yapmıyor genel de özeller yapıyor.
Bartugra ¹ ikibaloglanannesi özele gidiyordum ama sorun yaşadım bıraktım şimdi şehir hastanesine gidiyorum çok memnunum doktorumdan.