Hasret72 Kızlar burnum kapalı nefes alamıyorum çok zorlanıyorum boğulacakmışım gibi oluyorum ne yapayım ya ben üç gündür kafayı yiycem
Gunduzanne Hasret72 eczaneden STERİMAR burun spreyi alabilrisin kadın doğum doktorum önerdi çok memnun kaldım
Zuzu_23_23 Hasret72 geçmiş olsun canım çaydanlıkta su kaynat buharını çek inşallah faydası olur ıhlamur da iki bardak icebilirsin
Hasret72 Gunduzanne Geçer dedim geçmedi, şimdi eşim eczanege gitti almaya. Boğazımda çok yanıyor onun için ilaç var mj
Gunduzanne Hasret72 onu doktora bende söyledim ıhlamur iç dedi bana çok limon sıkma. Burun spreyi işe yarayınca boğazında yavaş yavaş geçer canım
Hasret72 Gunduzanne Buldu dün gece eczane aldı dediğiniz burun spreyini çok iyi geldi gece rahat uyudum diyebilirim, teşekkür ederim:)
Haceryklmaz Bende 38 haftalığım 2 3 hafta önce çok kötü grip oldum nefes alamadım doktor bana c vitamini aldırdı suda eriyen onu kullandım
Hasret72 sevgi_bidak Sterimar burun spreyini aldı eşim. Biraz da olsa rahatlatıyor sizde deneyin istersiniz
Hasret72 Zuzu_23_23 Teşekkür ederim bir hafta oldu ağır yaşadım gribi sanki bugun biraz iyiye gidiyorum gibi hissettim. Boğazım da balgam ve öksürük var
Zuzu_23_23 Hasret72 gebelikte grip çok zor insanın eli kolu bağlı bitkisel birşey bile yapamıyor insan bol c vitamini tüketmeye özen göster bebişin senin iyi olmana ihtiyacı var 🥰
Sazenin Boğaz ağrınız için bir bardak ılık suya 1 çay kaşığı tuz 1 çay kaşığı karbonat karıştırın gün içerisinde gargara yapın rahatlıyor baya, bol bol sıvı tüketmek de bölgenin ıslak kalması ve enfeksiyon ilerlemesini azaltmak için önemli