Kkgmze Kızlar iyi akşamlar 24+4teyim şuan sol popomdan belime vuran bıçak kesiği gibi bir sancı var yaklaşık iki gündür sürüyor ayağımı yere basamıyorum yürüyemiyorum çok canım yanıyor bastıkça sizce nedendir geçer mi
mlkkk Kkgmze sinir sıkışması muhtemelen benim ilk gebeliğimde 30larda filan oluyordu bir hafta yürümekte zorlandım bu gebeliğimde 13.haftadan beri ara ara oluyor özellikle yere oturuyum kalkarken kalçam çıkacakmış gibi sancıyor.
Kkgmze Dediğiniz gibi benim de ilk gebeliğimde olmuştu 30. Haftalarda magnezyum desteği ile geçmişti ikincisinde magnezyum kullandığım halde daha erken oldu