Nvrzz doktorlar gerçekten nasip işi ve işinin ehli doktor olmalı bence. Doktorum çok şükür o kadar iyi ve ilgili ki her gitmemde sohbet ederiz, istediğimi sorarım, ultrason fotoğrafı istersem verir. Özele de gittim sadece devlet olduğu için süresi daha sınırlı. Nst için de 29 haftalıkken gittiğimde 2 hafta sonraya kontrol verdi ilk nst sonra rutin kontrol yapacağım dedi. Yani haftan gayet uyumlu canım artık doğum yaklaştığı için alıyorlar. 💖