Daha öncede post açmıştım ama kızlar hala devam ediyor ve çişini tutmaya başladı geceleri de isiyor arada psikolaga randevu mi alım yoksa tekrar mi çocuk dokroeuna çıksam bilemedim . Birde ileride sorun olur mu büyüyünce psikolaga çıkmış die görünüyor ya geçmişinde