Busraa_38 Herkese iyi geceler benim sorum rahim sarkması varken gebe kalan var mı aranızda benim ilk doğumumdan kaynaklı rahim ve mesane sarkmam var ve şuan 6 haftalık hamileyim.Bu durumda olup hamileliği güzel sonuçlanmış olan var mı?
_biranneadayi Busraa_38 Aynı durumdayım Hem rahim hem idrar torbası sarkması yaşıyorum. 16+5 hafta hamileyim bi sorun yok çok şükür. Ablam da öyleydi onun üstüne 2 tane daha normal doğum yaptı.
Yasss11 Busraa_38 ben normal doğum yaptim o şekilde hatta benim ilerledi gebelikte elime kocaman parça geliyodu sonra bebek büyüyüp yukarı çıkınca biraz toparladi dogumdada sıkıntı olmadi
Busraa_38 _biranneadayi doktorunuz herhangi bir risk söylemedi değil mi sadece normal doğum olmaz diye biliyorum doğrumu
Busraa_38 _biranneadayi gerçi ablanızın normal doğum yaptığını yazmışsınız ben henüz bebeğin kalp atışlarını duyamadım çok korkuyorum