feridelevent_08 benim bu 2.gebeliğim 4+5te betam 6200lerdeydi ama keseyi görmedik ki betaya göre görmem gerekirdi hafta olarak henüz erken betam hızlı yükseldi heralde diye düşünüyorum sonra 7de gittim kese kalp atışı duyuldu. İlk gebeliğimde yine 4+5te betam 1200lerdeydi doktor 3bin üstü gözükür dedi 5+4gibi keseyi görmüştük yani beta yaklaşık 10binlere gelmişti. Yani her gebelikte görülme durumu değişiyor dediğiniz gibi kimi 1500ken beta gördüm diyor kimi de benim gibi 6binlerde göremiyor 😅 garanti görmek için 6.haftayı geçmesi lazım