Sumeyyemehmet_erdem yoğun bir dönemden geçiyorsanız stresten de gecikmiş olabilir ama istiyorsanız inşallah hamilesinizdir 🌸❤️ bahsettiğiniz belirtiler gebelikte de var. Ki regliniz 10 gün geçtiyse yarın kaset testte bile çok net çıkar. Hiç belki de beta takibine ihtigaç olmadan kese görmeye gidersiniz.