Ben suyu ketılda ısıtıyorum sıcaklığı yeteri kadar olunca mamayı hazırlıyorum kaynatıp soğutmaya ikizlerle açıkçası hiç vaktim olmuyor ama geçen yeğenimi gördüm kardeşine hazırlarken şişeden içtiğimiz Sudan doldurdu mamayı kattı verdi bebeğe bunun Bi zararı VS olmaz mı acaba