Kader78 Ben polikistikoverim. Sol yumurtalığım çalışmıyor. Klomen kullandım sadece sağ yumurtalığımda 1 tane yumurtalık büyüdü 19 mm ardından gonapeptyl çatlatma iğnesi yapıldı. Bu iğneyle hamile kalan var mı ?
minikbebegim06 Kader78 ben ovitrelle kullandım pcos vardı klomen sonrasi kullandım şuan 30 haftalik gebeyim inşallah sana da nasip olur 🥰💐
denizbennn minikbebegim06 yaa çok sevindim allah kucagınıza almayı nasip etsin 🙏 umut oldunuz. Klomen kullandım yumurtamın büyüümesini bekliyoruz bizde ovitreelle iğne olucaz inşallah olur bizede dua edin hamilelerin duası kabul olurmuş 🙏
minikbebegim06 denizbennn Amin inşallah 💐 ben de öyle klomen peşine ovitrelle kullandım merak ettiğin bisey olursa sorabilirsin her zaman ☺️ inşallah sen de sağlıkla sonuca kavuşursun bebeğine kavuşursun 💐❤️