Kızlar merhaba ben pazar günü tam 12. Haftalık oluyorum. Folik asit ne zaman birakmaliyim. Doktordan randevu alamıyorum çünkü haftaya merkezdeki hastaneye randevum var ikili test için. O yüzden bır daha randevu verilmiyo. Diğer hafta alabilim ancak. Sağlık ocağındaki ebe 12. Haftada gel d vitamine gecelim demişti. İlacı kendi doktorunuz mu verdi yoksa sağlık ocağında ki ebenin verdiği d vitamini mi kullandiniz. Ne yapcagimi bilemedim ?