Cuma günü doktora gittim şeker yüklemesi de yaptırdum
Bugün tam 29 haftalık hamileyim
Kızım olcak Allah nasip ederse
Bjr oğlum var 5 yaşında
İşimi öykü olsun diyor ve çok istiyor
Öykü lina düşünüyorum
Benimde içime sinen bir isim yok zaten
Gel gelelim ki kızım hareket ediyor ama az kontrol de iyi çıktı herşey yolunda
Akşam biraz sırt üstü yatınca biraz kıpırdanma oluyor dışarıdan belli ama öyle tak tuk tekme atan bir bebek değil 😇