2zannelerii Kızlar benim ikiz gebelikten dolayı 12 haftalıkken perinatolojiye yönlendirdiler 14 haftalık olduk çarşamba günü gideceğim kaç dk sürüyor nasıl yapılıyor herhangi bir bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim
mlkkk 2zannelerii detaylı ultrason 18-23 arası yapılıyor diye biliyorum ve minimum yarım saat max 1buçuk saat yapılır bence size ikiz gebelik olduğu için belki detaylı görmek istemişlerdir o yüzden normal ultrasondan 10 15dk uzun olabilir
mlkkk 2zannelerii hayır 16haftalık gebeyim öncesinde yaptırmadım 20-21de yaptırmayı düşünüyorum gittiğim doktor 1buçuk saat bakıyormuş
Minikklerinannesi5 Genelde 30-60dk bakılıyor benimki 45dk sürmüştü. Normal ultrason gibi ama daha detaylı bakılıyor çocuğun iç organları,kalbi,parmak sayısı vs. Her şeyine bakıyorlar. Belki sizin ikiz gebelik olduğu için süre uzayabilir.
Minikklerinannesi5 2zannelerii çok şükür iyi canım 🙏 Hepimiz bebişlerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım inşallah 🙏 🥰
ikibaloglanannesi 2zannelerii 22 aylık oldu oğlum 🤤 Kızıma hamileyim şimdi 21 haftalık🧡 Amin inşallah 🤍