asli_6060 kan tahlilleri yapılacak ya erkenden yapılması daha sağlıklı sonuçta bir sorun çıkarsa ona göre takviye alabilirsiniz, bence hamilelikte beklenip aksatılmaması gerekiyor özellike erken haftalar, ben öğrendim 4+5 de hemen gittim kese bile göremedik göremeyeceğimizi biliyordum ama yine de gittim doktoruma haber vermiş oldum 10 gün sonra tekrar randevu verdi