couleurcerise Benim kardeşimin adı Efe Berk küçükken uslu bir çocuktu ☺️ Ama koyacaksanız tek isimle çakraların dolmadığı söyleniyor güçlü olması için iki isim tavsiye ederim 🌸
Kimbilirden couleurcerise e harfinin çok olması çocuğun sürekli kendini ifade etme çabası olur diyorlar bi o korkuttu. İlk ismimiz Emirveya Emin babamız istiyor diye koyacağız :(
Berfin58 Kimbilirden Emir koyucaksaniz eğer yanına Aren yakışıyor aslında yine tercih size kalmış sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun