Kızlar ben 14+4 te kendi doktoruma gittiğimde zorla tahminde olsa bir cinsiyet söylemesini istemiştim ve doktorum %80 erkek dedi sonra bir de devlete gitmek istedim devlete gittiğimde doktor erkeğe benziyor ama bacak arasındaki kordon da olabilir pipi de olabilir bilemedim diyip bu ultrason kağıdını verdi siz ne diyorsunuzz anlayan var mıı🥰 şuan 17 haftadayız 