pskdanisman1anne benimde aynı şekilde ağrım oldu doğrulamıyordum, doktoruma sorduğumda bu haftada bu derecede ağrının olması normal değil yarın gel demişti, kesenin arkasında kanama oluşmuş bel ağrısında bundan olduğunu söyledi Progestan iğne ve 100 mg ilaç başladı şu an 12+1im hala kullanıyorum. Ama doktorum dışa kanaman olmadığı sürece korkma dedi Allah’a şükür dışa kanaman olmadı, dinlenmemi önermişti sonrasında kontrole gittiğimde kanama alanı küçükmüş demişti doktorum