Ysrın ayrıntılı ultursonum var ama öyle paniğim kii ya bişey çıkarsa diye ikili tarama testim güzel çıktımıştı hatta doktorum 3 ve 4 lü taramayı önermedi bile ama ister istemez korkuyorum ya birde 3 bebeğim hep evde hareket halindeyim ne sağıklı beslenme ne dikkat etme hep bi koşturma halinde olunca yetişemiyorum bazen :(