Bugün tam 5 hafta oldum. Dün beta hcg 490 çıktı. Bugün doktora gittim biraz kahverengi akıntım vardı. Doktor progestan iğne ve oksapor kan sulandırıcı verdi. İğnelerimi aldım tam doktora yaptırmaya gidiyordum ki birden kanamam başladı. Bildiğiniz adet kanaması gibi. Ama doktor bazen 12 haftaya kadar bu kanamaların olabileceğini söyledi. Ultrasonda kese oluşumunun sağlıklı olduğunu söyledi. Yarın akşam tekrar kan tahlili vereceğim. Eğer Beta hcgm artarsa sağlıklıymış. Ama düşerse düşük olarak sonuçlanacakmış. Benzer durum yaşayan var mı bu şekilde kanaması olmasına rağmen gebeliği sağlıkla tamamlanan var mı. Bu ikinci düşüğüm olacak 3 senedir uğraşıyoruz çok üzgünüm.