Hasnur Kızlar sizde de oldu mu böyle oturduğum zaman yattığım zaman sağıma soluma döneceğim zaman sağ bacağımın arası ağrının yerini Bile çözemedim vajina ağrısımı Hiç bilmiyorum abdest alacağım zaman tek sol bacağımın üstüne basamıyorum çok ağrım oluyor 😞😞
Ozge11 Hasnur çatı ağrısı canım bebişin baş geliş pozisyonunu aldıysa uyguladığı baskıdan dolayı oluyordur.yaklaşık 32.haftadan beri yaşıyorum 40 olduk hala devam ediyor. Yatakta dönmek ,yataktan kalmak ,bacağımı atmak zulüm gibi.
Bktkzycnyt Hasnur oyle degil de benim desol bacagimda uyusma oluyor iki gundur hamilelikle mi ilgilidir bilmiyorum doktoruma sorucam
Bebebebe Hasnur son zamanlarda bu konuyla alakalı çok başlık okur oldur oldum. Ve aynı anlattığın gbi birebiri bndede var. Tam yerini bile çözememiştim. 33 haftadayım artık ytakta dönemiyorum inemiyorum kas gcü yok sanki işlevsiz. Ve inanılmaz bir ağrı
mucizem_0809 Hasnur ben o ağrılar yüzünden uyku uyuyamıyom 25 haftalığım bende bugün tahlil verdim iltihap çıktı fitil verdi 😩
Nisanurr Canım son haftalarındaysan çatı ağrısı o bebek iyice aşağıya baskı yapıyor yada kanala yerleşiyor
Nisanurr Hasnur canım ben ilk oğlumda 29da bunu yaşamaya başladım aynı zamanda belimde kitleniyo gibi oluyodu sağdan sola dönemez olmuştum sırf bu yüzden hastaneye gittiğim de benim oğlum kanala girmişti rahim yumuşaması vardı 29 haftaliktim sende çok ihmal etme bence
Ozge11 Hasnur en son ne zaman kontrole gittin canım doktorun baş geliş pozisyonda olduğunu falan söyledi mi? Yani genelde bu yüzden oluyor bu ağrı kafasıyla baskı uyguluyor kanala inmeye başladıkça bu ağrıların daha da artacak dedi doktorum ve çok normal olduğunu söyledi.Yatarken bacağının arasına yastık koy canım iyi geliyor.
Hasnur Ozge11 yok canım doktorum baş aşağı veya kanala girdi diye hiç bir şey söylemedi çok afedersin canım seninde ağrın vajinada mı ben arada oturup ağrısına ağlıyorum 😞
Nurayy09 Ozge11 Benimde aynı ağrıyı yaşıyorum, ama benim bebeğim makat durumda söyledi doktr, şuan bu yazıyı okuyunca bi umutt doğdu içime acaba dönecek mi çünki sezeryan istemiyorum,
Hasnur Bebebebe ya valla ben oturduğum yerden kalkarken yürüdüğüm zaman sol bacağımın üstüne tek asla basamıyorum çok kötü valla 😞😞
Ozge11 Hasnur iki bacak birleşim yerimde genital bölge kemiklerimde canım hatta öyle ki son haftalarda çatır çutur sesler geliyordu meğer kemikler gevşeyip açılıyormuş doğuma hazırlık için. Gece yatakta dönmekten korkar oldum inliyorum resmen sanki biri vajinama tekme atmış da orası morarmış çürümüş gibi bir ağrı. Yakın zamanda idrar tahlili yaptırdın mı bilmiyorum canım belki enfeksiyon da olabilir kontrol etmek lazım
Bktkzycnyt Hasnur onu bilmiyorum haftamiz ayni ama sinir sıkısması gibi brnimkisi sizin anlattiginiz bebek baskisina benziyor gibi
Ozge11 Hasnur canım hiç öyle düşünme bende bizim bebiş erkenden doğum pozisyonu alınca eyvah dedim erken mi doğacak acaba ☺️ 40.haftadayız hiçbir belirti yok.Bunlar tek başına bir şey ifade etmiyor.Gönlünü ferah tut en güzel zamanda sağlıkla ,hayırla gelsin inşallah 🌸
ozgesel1seyler Hasnur 33. Haftamizdayiz ne yazikki bir kac haftadir ayni sorunu bende yasiyorum doktorum gelip gecici bir agri oldugu surece korkulacak birsey yok dedi surekli olursa tehlikeliymis. Zira su an bile sag bacagim cok sevimli agriyor ama alistim artik dusunmemeye calisip kendimi rahatlatiyorum