DeryaKaragc Deniz14 bende iki gündür yoğun bel ağrısı yaşıyordum doktora gittim idrar testi iatedi bende de kum ya da taş olabilir idrar da kan var dedi bol su iç dedi takip edeğeciz dedi üzülme herkes farklı sorunlar yaşıyor
MehmetSerapErol Ben kum döküyodum gündüz cok agrım olmuyodu ama gece kasıklarıma kramplar giriyodu sanki karnım patlıycak gibiydi saga sola dönemiyodum yatarken ama günde 3 litreden fazla su içince cok şükür agrılarım kalmadı bol bol su içmeni tavsiye ederim
Deniz14 MehmetSerapErol benim de bu sabah ağrım başladı uykudan uyandırdı acile gittin kum döküyosun dediler ağrı gelince nefes bile alamıyorum çok zor 😪
Snur94 Bende döküyorum bol su iç Dedi doktor gazımda var gaz sancısı mı yoksa kum agrısı mı bilmiyorum ama çoğu gece uykumdan uyandırıyor
Deniz14 Snur94 Allah yardımcın olsun canım ben ağrıdan ağlıyorum ağrı kesici kullanmak istemiyorum iğne ya da serum da yapmadılar ara ara ağrı geliyo çok zor cidden
Snur94 Bende döküyorum bol su iç Dedi doktor gazımda var gaz sancısı mı yoksa kum agrısı mı bilmiyorum ama çoğu gece uykumdan uyandırıyor
DeryaKaragc Deniz14 biliyorum ama bunada şükür insan bu dönemde görüyor vücudun ne kadar hassas olduğunu ama sabır bu da geçer