Edaomer3846 Benim ilk hamileliğim 10+4 haftalığız ne bişey yiyebiliyorum ne de içebiliyorum ilaç verdi doktor prilam dr adında fakat onun da faydası olmuyor yediğim an midem bulanıyor direk istiğfar ediyorum normal mi ve ne yapabilirim öneriniz var mı
Burnosunn_annesi Edaomer3846 geçmiş olsun Ben de 9. Haftamdayım benim de oluyor ayva iyi geliyor Bir de prilamı gece uyumadan iki tane içiyorum iyi o geliyor geliyor bana gün içinde almamaya çalışıyorum
Pinar59 Edaomer3846 7. Hafta sabahları bulantı oluyor genelde ben birde yemek kokusu hassasiyet var yemek yapasım gelmiyor
Eliferimm Edaomer3846 Premesis plus öneririm ben de 7+5 im yeni başladı bulantım daha önceki gebeliğimde kullanıp çok memnun kalmıştım eczaneye bugün sipariş verdim yarın alacağım hem de vitaminli ve etkili 🌸😊
Edaomer3846 Burnosunn_annesi çok teşekkür ederim ayvayı deneyeceğim mutlaka hayırla kucağınıza alın inşallah 🙏
Edaomer3846 Eliferimm çok teşekkür ederim bende eczanemle görüşeceğim sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
Eliferimm Edaomer3846 Teşekkürler çok memnun kalacaksınız :) sizede sağlikla kavuşmanız dileğiyle 🌸❣️