_ilknur41 Kızlar hamilelikte suyu fazla olan var mı aranızda ben 22 haftalık hamileyim hem plesantamız rahim duvarında hemde bugün suyumun fazla olduğunu öğrendim risklimi bu durum
_biranneadayi _ilknur41 Suyun fazla olması riskli canım. Suyun gelmesine erken doğuma sebep olur. Bu sebepten şeker ve karbonhidratı azaltmanı, hatta bi süre tamamen kesmeni tavsiye ederim🥰
Canparee _ilknur41 benimde 22 haftadayken fazla olduğunu söyledi doktorum. Şuan 25+4 haftalık diyet yapıyorum en son ki kontrolde daha iyi demişti. Yarın şeker yüklemesi yapacak doktorum.inşallah suyu da normale dönmüştür
_ilknur41 Rbdrmx amin canım inşallah bide benim karnımda bazen çok sertleşiyor bir sol tarafı bir sağ tarafı sonra midem ben çok korkuyorum artık
_ilknur41 _biranneadayi çok sağol canım cevabın için kestim bugün itibariyle zaten ekmek hamur işi hiç tüketmem şeker kullanıyordum onu da kestim
Rbdrmx _ilknur41 yani tek bildiğim suyun fazla olması sıkıntı evet ama rabbim korusun inşallah bebisi 🤗🌸💜