Canm-oglum21 Ranni hayırlı uğurlu olsun canm rabbim saglika kucagina alabilmeyi nasip etsin inşallah ❤️🥹
monicamer Çok sevindim, Allah analı babalı büyütsüünnn. Belirtilerin nelerdi ? Bende göğüs hassasiyeti var reglime 5 gün var. Başka belirti yok ama yine de umut ediyorum istemsiz..
Gokyuzummm Ranni kızlar benimde şiddetli kasık ağrım var adete 9 gün var negatif çıktı kan sonradan pozitife döner mi😶
Ranni Gokyuzummm benim ilk gebeliğimde 6 Ağustos regl bitişiydi 15 Ağustos kan negatif 23 Ağustosta öğrendim o yüzden mümkün olabilir
Ranni monicamer dediğim şey sakın sizi üzüp incitmesin benim planlı bir gebelik değil bu sürpriz oldu bize
monicamer Ranni yok aksine çok mutlu oldum sizin için, sabırla beklemeye devam. Sadece deneyim paylaşımı için sormuştum :)
Akidesekeri11 Ranni benim de pozitif çıktııı 2 günde bir değil pzt günü kan vermemi istedi sağlık ocağındaki doktor bu beni biraz endişelendiriyor sen tekrar kan verdin mi?
Ranni Akidesekeri11 benden de cuma istedi ama bana çok saçma geldi o yüzden hastaneye gideceğim özele