Merhaba anne adayları ve anne olanlar şuan 2 yıldan sonra hamileyim öncedende bir kez uğursuz gebeliyim oldu.Hamile olduğum için çok mutluyum tabiki.aama şuan kendini çok yorgun mutsuz hissediyorum hiç geçmiyecekmış gibi:(Benımle aynı durumu yaşıyanlar varmı?Yorgunluk ayrı ama çok mutsuz hiç bir şey yapmak istemiyorum.havalarda buz kış nasıl geçecek bu durum.Önerisi olan varmı