Mey58 ikinci ismiyle birleşik söylemek için uyumlu olmasını istiyorum zaten, iki isim koymak sünnetir.Hemde ben isim uyumunu hesaplıyorum yani anne baba cocuk ismi uyumu HifaMevâ istememin sebebi de 9.4 çıkıyor olması ama başka isimlede yüksek çıkarsa onu koyabilirim yani cocuğa bu isimle seslendiğinizle aklı fikri yüksek oluyor.Bende aynı şekilde fikrinize saygı duyuyorum.